måndag 28 april 2008

Jogginset till lill killen

När någon föder barn på mitt jobb samlar vi ihop 20kr från de som vill vara med. Denna gången hade jag precis mailat ut till alla om att jag har börjat sy-blogga och fick jag den stora äran att fixa något.


Det blev det här fina joggingsetet som jag blev supernöjd med, strl 70-74. Byxorna är sydda med vanlig resår i midjan och resår i bensluttet.



Tog det härliga kanintyget till muddar och hättan och en matchande scarf till.

Scarfen på lite närmare håll.

Så nöjd och så fint:-)

2 kommentarer:

Therese sa...

Finfint, coh vad kul att du fick äran att sy!!! Var det svårt att sy hoodien? Jag har klippt ut tyg till en rosa randig till E men inte gett mig på att sy ihop den ännu då jag måste köpa rosa foder till luvan först.

Tre små liv sa...

Lite knivigt var det med att få mudden snyggt runt om luvan men annars var det inte särskilt svårt.:-) Kul, väntar med späning på att se resultatet.