tisdag 16 september 2008

Klädbyte

Den sista tiden har det som sagt inte varit särskilt mycket bloggande för min del. Alldels för mycket att göra och alldeles för lite tid till allt roligt man vill göra.

Har hunnit vara med i mitt aldra första kläbyte, jag fick sy till Pyssel på torp och någon annan fick sy till mig.
Detta vara vad som damp ner i min brevlåda i fredags. Ett par underbar "ute" byxor och en riktigt gosig hoddie. Jag funderade och funderade vem min hemliga vän kunnde vara men efter mycket tittande i bloggarna kom jag fram till att KnoddochFjant måste vara min hemliga vän. TACK!!! TACK!!!
Dottern tycker att byxorna är supertuffa och vill ha de på sig när hon går ut, de och sina Alfons stövlar:-D:-D


Tack Knoddochfajant

2 kommentarer:

Familjen skogstokig sa...

:-) Kul att de passade. Byxmönstret är ju egenritat, och jag tyckte de såg så himla smala ut när de var klara att jag var lite orolig. Och är de för tajta, så skicka tillbaka dem så lägger jag utdem,´jag lovar! Nu kanske du förstår varför jag inte skickat ngt hoodie-mönster ännu, det var ju liksom på väg en, men nu kan jag ju skicka ett mönster också, vad var dte du ville ha?

Tre små liv sa...

Byxorna passar bra, min tjej är smal så de fungerar bra. Finns röreles mån i dem också:-)
Jag kan ju använda mig av tröjan och se om jag kan få till någon, annars hör jag av mig:-)
Tack snälla!!!