onsdag 10 mars 2010

Rensning!!

Har fått förlika mig med tanke att tiden inte räcker till!
Så därför har jag bestämmt mig för att se om det finns något intresse för mina tyger.

Blandat tyg, ej mätt specifikt.

Stretchtyger



Lila manchester 190cm * 150cm (bredd)

Lila velour 110cm * 190cm (bredd)

Röd velour - ej mätt

Orange velour 115cm * 190cm (bredd)



Multirand 145cm * 160cm
Stretch, något stum


Grön rand 106cm * 160cm - en ruta på 5*5cm

Krumelurer 100*140cm - en ruta på 44*44cm

Lila elefanter på gul botten 90*140cm - en ruta på 44*44cm
Stretch tyg


Marimekko tyg(blått) 80cm*120cm


Lila tyg 68cm *120cm
Stretch tyg

Hör av dig om du är intresserad av något av tygerna.


Är intresserad av jeanstyg, är det någon som vill byta till sig så gärna.

5 kommentarer:

LINDUS sa...

Krumelurer 100*140cm - en ruta på 44*44cm

Lila elefanter på gul botten 90*140cm - en ruta på 44*44cm
Stretch tyg

och de gröna kaninerna....är jag lite intresserad av...vad tar du för dem...jag har tyvärr inget jeanstyg att byta med.

Elisabeth sa...

Intresserad av mycket, undrar priset och om det är jeans eller jeanstyg. har ett gäng gamla jeans som jag kan undvara för dessa tyger. Hade tänkt sy lite annat av jeansen men du kna få dem om du vill bli av med lite tyg lite halvbilligt.

Mvh Elisabeth

Tre små liv sa...

Elisabeth: hade tänkt mig jeanstyg. Har lite projekt som jag är intresserad att göra:-)

Jazza-Jenny sa...

Jag skulle vilja ha mössor till flickorna. Gillade det multirandiga, och det med rött mönster på vit botten.....

carolina sa...

Är intresserad utav kanintygerna beroende på pris.

Maila mig på carolina[at]kaninland[dot]se