torsdag 2 april 2009

Mösskavalkad igen:-)....till marknad

Hemma från vår resa igen och gissa vad som fanns i brevlådan om inte mina tyger från Stoff och stil, vilken tajming:-)
Blir nästan alltid lika överraskad över deras kvalite på tygerna, de är så underbart mjuka och sköna.
Vita elefanter på blå botten
Vita stjärnor på blå botten.
En av mina favoriter.

Ljusrosa,mörkrosa, gröna prickar på vit botten.





För ett bra tag sedan shoppade jag loss lite tyg från Jofotex.
Känner mig lite osäker på flodhästarna nedan, vilken ålder passar de till igentligen????
Vad tycker ni? vilka åldrar ska jag satsa på att sy upp i???




Landskapstyget, så fint!


Mönster: eget mössmönster
Material: tyg från Stoff och stil samt Jofotex
Upp: fina tyger
Ner: vet inte hur många mössor jag ska sy i varje strl till marknaden

2 kommentarer:

Hello sa...

Jag älskar flodhästarna, men tycker de passar bäst på barn i förskoleålder. Max 5 år alltså.

Tre små liv sa...

Tack för ditt svar!