måndag 4 augusti 2008

Marimekko by M.Y Design

Har två tjejkompisar som jag lärt känna via våra barn som ville att jag skulle sy något till deras döttrar. Mitt tygutbud var inget som riktigt föll de i smak så de beställde eget tyg, resultatet blev 5mössor och 5 scarfar i Marimekko strecth tyg. Härligt starka färger.

Har beställt mer tyg så finns det intresse för en mössa el scarf vet ni var jag finns:-)



En liten fotnot, är synd att scarfarna inte blir så bra på bild.
Får hoppas att jag kan fjäska till mig en bild när de sitter på.

8 kommentarer:

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Gud vilket underbart tyg. Vart kan man få tag på det??

Jättefina mössor och scarvsar.

Strömming sa...

Håller med Lindberg, verkligen superfina tyger de fått tag i!

Anonym sa...

Supersnyggt!!! Kan knappt vänta tills vi ses!

♥ Medea ♥ sa...

Gulliga mössor och scarfarna var också fina såklart!
/Efwa

Embla sa...

Superfint, vill oxå ha. Lägger in en beställning när vi ses...

Tre små liv sa...

Tycker också om tyget, så jag får tacka och buga till Nadia som varit snäll och fixat det.:-)

Anonym sa...

Vilka fina saker du syr! Och vilka härliga tyger! Skulle det kanske gå att byta till sig mönstret på mössan mot nåt tro? :-)

Frida - Doula i Östergötland sa...

Ååå, vad fina, och vilken härlig lime-grön färg!