söndag 10 augusti 2008

Två elefanter balanserade.....

Då var det dags för ännu ett inlägg om elefanterna. Denna gången har det blivt röd elefant tröja med marinblå mudd och ett par jeans med röda elefantfickor och självklart marinblå mudd på de också, allt enligt beställarens önskemål. Strl etiketten säger 92 men i själva verket är det 86/92 precis som beställaren ville ha det. Dock hade jag inga strl etiketter med 86/92, där av en lapp med 92.

Gillar verkligen den här modellen på byxa, härlig rymlig modell som man kan busa och skoja i, perfekt för barn som har börjat på dagis.


Ett stort tack till Weronica för bilder!!!!



1 kommentar:

Mimmi sa...

ÅH, den färgkombon tyckte jag om på elefanterna! Har tänkt mig blå ugglor med röd mudd i min kollektion för att matcha röd/vit/blå randiga muddbyxor, men jag kanske tänker om.

Häftig placering på namnlappen - nytt för mig!